Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
sekolah ? huh ! ta da semangat !!
hurm , sekolah da bukak start rabu lepas ..
first nak masuk sekolah ta sabar gila nak pakai semua barang baru ..
cecey , semua set-set baru lha kan konon-konon ..
tapi bila da start sekolah ..
serioz langsung ta besh ..
sebab apa ?
sebab terpisah lagi dengan ct fatimah , nur amyra ..
depa budak cerdik aku ta cerdik ..
duk kelas pun belakang !!
sumpah sedih ..
haha , jangan lha kata aku nie bodoh
NO ! I'M NOT STUPID GIRL ! 
aku cuma malas , maen banyak ja tahun lepas ..
azam tahun nie nak belajar betoii-betoii pun entah lha ..
jadi macam nie , sumpah ta da semangat terus nak belajar ..
walau macam mana pun , kena belajar jugak kan untuk masa depan right ..
membe tetap membe belajar tetap belajar kan :)
tapi entah r ..
ta mood nak study bila membe ta sama kelas ..
rasa macam mana entah ..
err~tanak masuk kelas tuh !! 
pelajar baru masauk banyak , sial betoii !
duk sekolah hampa sudah r ..
mai sekolah aku menyemak ja !!
ceh , sekolah aku konon ..
haa , sekolah aku r tuh da aku sekolah tu ..
ermm , mintak teknik pun ta dapat ..
meluat betoii !!
isnin nie nak trai p sekolah teknik butterword tu ..
nak p buad rayuan ..
sekolah kadiaq da padat sangat-sangat da ..
rimas aku ramai-ramai nie !





#guys , doakan aku berhasil nah ..
harap sangat rayuan aku diterima :(



Older Post | Newer Post