Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
haii saturday .
assalammuaikum , lama sudah i ta update blog i yang dah berhabuk nie , cewah berhabuk , yaa lha tapi ta lha tebai macam blog korang yang berhabuk tu huhu , hampa rindu ta dekat aku ? mesti rindu kan , haha perasaan lha pulak . tajuk entry aku saturday , nak tahu ta apa aku buad hari sabtu ? macam apa lagi kankan tajuk entry , huh ! biaq p lha hampa kalut ja . jum aku nak story lanie semenjak aku masuk form 4 nie , macam-macam homework yang aku nak kena buad , salah satu subjek yang selalu ja ada homework math lha , ya allah . banyak gila lha kalau sekali dia bagi kerja skula , sampai kadang-kadang aku buad endah ta endah ja hehe . kalau hari khamis petang tu ada perjumpaan bola jaring . so kena lha pergi . bila dah pergi kerja skula bila nak buad malam lha pulak . malam-malam gantok , so aku pun tiduq lha lewat .  so keesokan hari nya aku pun kemengantukkan kat skula .







kbhaii ,


Older Post | Newer Post