Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
salam maulidur rasul :)
assalammuaikum , pada semua warga blogger semua . hari nie aku nak ucap kan salam maulidur rasul pada semua umat islam . hurm , tadi kat skula kena ceramah dengan ustaz apa nama tah sebab aku ta bapa nak amik port pasai nama ustaz tu :) anyway , aku suka dengar ceramah bab-2 agama nie . tapi ikot jugak lha dengan ustaz tu bergantung lha . kalau yang suka cakap-2 tapi buad lawak langsung dak . memang aku tidoq r dalam dewan haha . tapi kan , jarang lha aku tidoq dalam dewan , dalam kelas kerap . tapi tahun lepas tahun nie baru sekali kalau ta silap . haha , well memandangkan tahun baru so azam pun baru lha . oke , back to story aku tadi salam maulidur rasul . tamau lha cakap banyak sangat satg hampa ta baca betoii dak ? haha . memang betoii pun kan sayangs . dah lha , apa-apa pun kami nak cakap salam maulidur rasul pada semua umat islam :)


Older Post | Newer Post