Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
update weehh .
assalammuaikum , sangat lha ta update blog . sangat lha rindu nak update . dah berhapuk dah blog aku nie . hari nie actually ta da story nak certa , tapi disebabkan tangan aku da gatai-gatai nak update so aku pun on lha lappy nie . tapi untuk pergetahuan hampa kan , aku sangat lha busy dengan keja sekula berlambak-lambak cikgu bagi , sampai kadang-kadang aku ta dan nak rehat . err~memang lha penat , sangat lha penat , tapi disebabkan azam tahun nie aku nak belajar , so kena lha tekat dengan apa yang aku da azam tu kankan :) tapa lha mak da bising , kacau ja kami nak update . tapa-tapa nanti kami update lagi nah . 
k bhaiii :D


Older Post | Newer Post