Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
mula berubah :)
assalammuaikum , macam biasa lha setiap kali update mesti nak tanya hampa sihad dak ? sihat kut nuh , aku harap hampa semua sihat :) lama aku ta update dengan entry yang baru so sekarang aku nak update lha memandang kan cuti skula pun dah bermula kan . hampa cuti-cuti skula nie hampa ta p mana-mana ka ? kalau hampa tanya aku sah aku jawab dak aku ta p mana pun , kalau nak kuaq pun kuaq dengan darling aku lha kan dengan sapa lagi aku nak kuaq . kalau nak kuaq dengan membe-membe sah mak pak aku ta bagi tambah lha darling aku dia lagi ta bagi aku kuaq p mana , yang dia taw nak suruh aku duk rumah bela badan :) baik ta darling aku suruh aku duk rumah ja *macam kongkong* tapi aku suka cara dia take care pasai diri aku . anyway , hg dah banyak berubah thank you sebab hang nak jugak berubah demi aku . aku hargai sangat-sangat pengorbanan hang suma tu :) aku rindu sangat-sangat saat macam nie , dah lama aku nanti-nanti kan saat nie hang taw dak . aku pun dah paksa diri aku untuk berubah demi hang , dan aku rasa suma yang aku buad nie mendatangkan hasil :) alhamdulillah , dan aku berharap suma nie akan berkekalan dan aku tamau benda sat ja . aku nak benda nie sampai lha bila-bila . hang pun taw kan aku nie cepat terasa aku kan anak last so macam suma orang taw anak last suma manja kan :) tapi aku manja dengan hanag ja dengan orang lain aku garang *macam harimau* cewah , hampa rasa aku garang ka ? dak aeh aku ta garang pun cuma sikit-sikit tu ada lha kan :) aku happy sangat bila hang dah berubah , dan aku akan cuba faham hang macam mana hang cuba untuk faham aku :)




#thank you dear :)


Older Post | Newer Post