Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
assalammuaikum , haii semua sihat tak ? sapa sihat angkat kaki :) buley ark angkat kaki ? kalau ta buley tak sihat lha tu . ops , sorry just kidding for fun . tajuk entry macam sedih dan kecewa . yaya , memang aku teramat kecewa sekarang kerana mengalami pergaduhan yang sangat besar , tapi aku tak nak besar kan sebab benda nie tak da benda nak jadi isu . orang cakap firasat perempuan nie selalu betuii , dan sekarang aku merasakan yang hang dah ta sayang aku sebab satu isu nie ........ isu apakan ? aku tak akan becerita disini sebab benda nie amat private so aku akan cerita benda yang berlaku antara kami ja . orang selalu cakapkan orang yang kena tinggal memang sakit dan memang payah untuk kita terima hakikat yang kita dah over dengan boy kesayangan kita lha kan , uke orang yang meninggalkan pulak nampak macam kejamkan . selalu perempuan la yang kena tinggal dengan lelaki kan , waa kaum adam mengapakah anda bersifat begitu ? jawapan dia --->sebab perempuan buad hal , sebab dah jemu , sebab ada sorang lagi dan last sebab kuat merajuk hey guy , wake up . gurl buad macam tu sebab nak kan perhatian dari hampa taw dak ... perempuan perlukan kasih sayang/perhatian lelaki perlukan kepercayaan . kalau ada benda nie aku yakin hubungan korang mesti tak akan retak/goyang sikit pun . asal nie macam orang putus cinta jaa . haa tahu tapa kecewa soittt . putus harapan , hampa semua campuq habis hampa taw dak . dah lha aku sayang dia sangat-2 
last-2 kena macam nie . 
awk , tinggal saia bukan sebab alasan yang saia tak bahagia dengan awak .
saia rasa awak tinggal saia sebab awak ada perempuan lain .
k lha awak , bhaii assalammuaikum .
awak jaga diri taw .
bye


Older Post | Newer Post