Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
morning berwajah baru :)
assalammuaikum , selamat pagi kepada semua pembaca setia blog aku nie . srioz lama dah aku ta update blog aku . hampa sihat ta ? rindu lha kat blog aku yang ta seberapa nie . tapi hari nie blog aku berwajah baru . ssemalam mengadap lappy sempai seharian . so aku pun mengedit lha blog aku yang cantik nie . cewah , aku perasan pulak dah . tapi aku rasa cantik jugak blog nie hahaha . tapa lha angkat bakul sendiri kalau aku ta angkat sapa yang nak tolong angkat kat aku kan . happy ja aku nie kenapa ? macam pelik ja kan . memang pelik pun , dalam tengah happy nie ada jugak kesedihan . haa sedih apa pulak dah . sedih lha hampa tataw . ala sedih nya pasai pa nie sedih-sedih . sedih lha gaduh dengan boy kesayangan aku , sapa ta sedih kalau gaduh dengan boy yang kita sayang kan . hurmm , hampa pun mesti pernah rasa kan . dah lha aku rindu kat hang . hang suka buad aku sedih . err ~ tapa lha kalau hang ta dak bukti hang jangan lha tuduh aku taw . dah lha tadak mood lha . 



#bhaii


Older Post | Newer Post