Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
what aku sakit ?
haii , assalammuaikum semua . hari nie aku ta mau cakap banyak sebab terlalu lha letih sampai aku ta pergi skula , bukan sebab malas or ta buad kerja skula . tapi sebab aku sakit doe . what aku sakit ? alamak , sakit apa lha sangat kan . baru kena gastrik and then pergi amik ubat dortor suruh habis kan semua ubat yang dia bagi . lepas balik dari klinik dapat mc dua hari so aku pun ta pergi skula . hurm , and hari nie sakit perut yang teramat sangat mungkin sebab gastrik or sebab makan silap . ah , whatever asalkan ta kena pergi duduk dalam wad sudah . pernah jugak dimasukkan ke hospital sebab pengsan ta makan . alala biasaa lha kan time posa ta kan nak makan , so paksa jugak diri posa last-last kena bukak posa jugak sebab dalam badan ta da langsung energy . hari nie pulak sakit perut pulak . alahai , awat lha banyak sangat nie aku sakit . mungkin ujian dari ALLAH kan . so terma ja lha apa yang telah ditentu kan olehNya kan . 





#sebenarnya tada benda yang nak update tapi sebab buhsan update p lha .
k lha bhaii :)


Older Post | Newer Post