Red smooth Live

Bonjour!

Welcome selamat datang ke dunia dzzera :* terima kasih kerana sudi singgah disini:) nice to meet you :) kalau rajin tu follow la blog titew nie ;) jasa baik anda amat dihargai :*





Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:nurfatinazmi
Other: WeHeartIt Photobucket
rindu lama tk update
selamat pagi semua , haii kenapa entah la harinie titiba tak boleh nak lelapkan mata pulak walaupun dah lewat malam , apa lagi on notebook mula la tangan tu nak menaip . al maklum la dah lama dah tak megupdate blog . bukan tak nak update tapi busy la dengan keja lagi masalah peribadi lagi . malas nak fikir tu malas nak update tu hee :) what aku keja ? bukan aku still skula ka ? memang la tapi dah cuti skula nie keja p la nak cari duet lbeh . niat nak keja sebab nak buad kuar moto sendiri tapi tak tercapai lagi hajat tu . hurmm , sabar la nanti ada duet kita beli eh . huhu sudah la ceta pasai diri aku nak ceta pasai big boss la pulak alhamdullah aku still dengan si jantung pengarang jiwa aku tu . waa , lama kan alhamdullah la moga kekal sampai akhir hayat , aminn .. buad masa sekarang dia dah banyak berubah ke arah yang positif . hope benda nie kekal sampai kami berkahwin la , tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu malu la hehehe :) sebenarnya nak tiap entry hari nie nak luahkan perasaan yang tak puas hati nie ,uke first tgk mcg ingatkan si jejaka idaman tapi bukan dia la salah orang , titiba ja hantar mcg suruh pulangkan henset dia , bila masa yaang aku amik ncet hang ? aku tt amik ncet sapa-sapa pun , hurm siap ugut-ugut aku lagi . cakap dah report polis kalau tknak malu bgi balek ncet dia . bila aku amik ncet hg . aaku kenai hg pun tak . ya allah dugaan semua nie . tapi aku akan rilex ja hadapi semua nie sebab benda tk dak bukti dan aku tak amik nce sapa-sapa pun . as u know AKU BUKAN PENCURI ! so jangan la tuduh orang aku boleh report hg sebab hg peras ugut . nasib aku tak kenai ja hg sapa kalau aku kenai p cari hg dah dekat umah . sudah la malas nak cakap banyak pasai si petuduh yg aku sendiri pun tk kenai identiti dia . bhaii guys





Older Post | Newer Post